Szybki kontakt

            
    

Tel: 600-810-651

lub
667-883-640


dekorprez@interia.pl


Szukaj

Wpisz szukany produkt


Wyszukiwanie zaawansowane
Tłumacz Google
...jest pusty

Waluty
Platforma ODR
ODR, czyli Online Dispute Resolution, to narzędzie do pozasądowego rozwiązywania konfliktów pomiędzy konsumentem a sprzedawcą internetowym.

Szczegóły >>>Procedura Reklamacyjna

Dane do Wpłaty

Dane do Wpłaty

>>> Zobacz

Program Lojalnościowy

Zapraszamy do przystąpienia do Naszego Programu Lojalnościowego!

Szczegóły>>>

Dostawa i Odbiór Zamówienia

Regulamin sklepu internetowego Kraina Dekoracji "Dekor-Prez"

Niniejszy Regulamin określa zasady dokonywania zakupów Towarów w Sklepie prowadzonym przez Firmę Handlowo – Usługową „GI Dekor-Prez”, umieszczonym na stronie internetowej www.dekor-prez.pl od 25 grudnia 2014roku.

Firma Handlowo - Usługowa "GI Dekor-Prez"

nie jest płatnikiem podatku VAT.

Definicje

1. Postanowienia ogólne

2. Rejestracja i warunki składania Zamówień

3. Cena i Rabaty

4. Realizacja Zamówień

5. Zasady płatności

6. Dostawa lub odbiór Zamówienia

6.1. Sprzedawca przesyła rzeczy Klientowi do oznaczonego miejsca podanego przez Klienta. Miejsce to jest miejscem spełnienia świadczenia.

6.2. Składając Zamówienie Klient może wybrać następujące sposoby realizacji dostawy Towarów:

a) w formie przesyłki kurierskiej za pośrednictwem Dostawcy za pośrednictwem Sklepu

b) odbiór osobisty w siedzibie firmy po spełnieniu następujących warunków:

  • zapłata za zakupiony Towar została dokonana przelewem na rachunek Sprzedającego
  • telefonicznym ustaleniu terminu odbioru zakupionego Towaru.

6.3. O przewidywanym czasie realizacji dostawy Zamówień Klient zostanie poinformowany w mailu potwierdzającym realizację Zamówienia. Standardowo wynosi on do 5 dni ( z wyjątkiem produktów stolarskich realizowanych na zamówienie).

6.4. Aktualny Koszt dostawy naliczany jest w końcowym etapie składania Zamówienia i jest podany do wiadomości Klienta przed potwierdzeniem Zamówienia. (W razie wątpliwości prosimy o kontakt ze Sklepem). Tabela kosztów transportu prezentowana jest także na stronie internetowej Sklepu.

6.5. W sytuacji gdy Konsument sam zleci Dostawcę (Kuriera) wówczas z chwilą wydania rzeczy sprzedanej przechodzą na kupującego korzyści i ciężary związane z rzeczą oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy. Za wydanie rzeczy uważa się jej powierzenie przez sprzedawcę przewoźnikowi, jeżeli sprzedawca nie miał wpływu na wybór przewoźnika przez kupującego. (tzn. Sprzedawca, wówczas nie ponosi odpowiedzialności za wysłany Towar).

6.6. Jeżeli Klient otrzyma przesyłkę z uszkodzoną taśmą wskazująca na ingerencję osób trzecich powinien on zweryfikować zawartość przesyłki, sprawdzić czy jest zgodna ze złożonym przez niego Zamówieniem i ewentualnie odmówić jej przyjęcia. W przypadku stwierdzonej niezgodności przewoźnik ma obowiązek sporządzić protokół reklamacyjny.

6.7. Jeżeli odebrana przesyłka nie nosiła z zewnątrz znamion uszkodzenia, a po jej rozpakowaniu Klient stwierdził ubytek lub uszkodzenie, ma prawo wezwać do siebie Przewoźnika dostarczającego przesyłkę, niezwłocznie, ale nie później niż w ciągu 7 dni, od dostarczenia oraz zażądać spisania stosownego protokołu. Zasady składania reklamacji opisane są w Kosztach dostawy.

Zwracamy uwagę, że skorzystanie z prawa sporządzenia protokołu w terminie 7 dni od odebrania przesyłki przewiduje, że osoba, która zażąda ustalenia jej stanu musi udowodnić, że szkoda powstała w czasie między przyjęciem przesyłki do przewozu, a jej wydaniem.

7. Zwroty – Odstąpienie od umowy

8. Reklamacje

9. Odpowiedzialność Sprzedawcy

10. Ochrona Danych Osobowych i Polityka Cookies

11. Postanowienia Końcowe

12. Właściwość Sądowa

13. Ważność

Data wejścia w życie: 02 -02-2016r.

Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.