Szybki kontakt

            
    

Tel: 600-810-651

lub
667-883-640


dekorprez@interia.pl


Szukaj

Wpisz szukany produkt


Wyszukiwanie zaawansowane
Tłumacz Google
...jest pusty

Waluty
Platforma ODR
ODR, czyli Online Dispute Resolution, to narzędzie do pozasądowego rozwiązywania konfliktów pomiędzy konsumentem a sprzedawcą internetowym.

Szczegóły >>>Procedura Reklamacyjna

Dane do Wpłaty

Dane do Wpłaty

>>> Zobacz

Program Lojalnościowy

Zapraszamy do przystąpienia do Naszego Programu Lojalnościowego!

Szczegóły>>>

Cennik Dostawy

Koszty dostawy

1. Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD, K-EX, DHL, UPS lub Poczty Polskiej.

2. Kupujący jest obciążany następującymi kosztami dostawy w wysokości 14,99zł. przy zakupach do 30kg. W przypadku większej wagi prosimy o kontakt ze sklepem.

Przy zakupach za kwotę 300zł - DOSTAWA GRATIS przy przedpłacie.



3. Przesyłka kurierska za pobraniem 19,05zł.

4. Czas dostawy może się wydłużyć z powodu niezastania nikogo pod podanym adresem lub z innych przyczyn leżących po stronie firmy kurierskiej.

5. Wszystkie przesyłki kurierskie są ubezpieczone.

6. Dodatkowa opłata pobierana jest w przypadku produktów o dużej wadze lub dużych gabarytach. Koszt ustalany indywidualnie z Klientem.

UWAGA!
Kurierzy mają obowiązek dostarczyć przesyłkę do lokalu odbiorcy wyłącznie gdy waga paczki nie przekracza 30 kg. W przypadku produktów o większej wadze paczka może zostać dostarczona tylko pod drzwi budynku w adresie dostawy.

7. Sklep Kraina Dekoracji "Dekor-Prez" nie ma wpływu na konkretną godzinę dostarczenia przesyłki. W momencie wyjścia paczki z magazynu wysyłamy e-mail, w którym podajemy numer listu przewozowego oraz numer telefonu do lokalnego przedstawiciela firmy kurierskiej. Kurier ma obowiązek dostarczyć przesyłkę w ciągu jednego do dwóch dni roboczych.

8. Skreślono.

9. Opłata za przesyłkę zamówienia niezależna jest od ilości produktów znajdujących się w zamówieniu. Za przesyłkę płacisz 1 raz! a towary wysyłamy w 1 transporcie. W razie wątpliwości prosimy o kontakt na e-mail: dekor-prez@interia.pl.

10. Przy zakupach powyżej 300zł transport GRATIS nie dotyczy produktów o dużych gabarytach, np. mebli i luster, wieszaków stojących i innych przedmiotów, gdzie miara choć jednego parametru przekracza 120cm.

Duże gabaryty wysyłamy GRATIS przy zamówieniu na kwotę powyżej 1600zł.

11. DPD Reklamacje – zasady

Reklamacje związane z wykonaniem usługi kurierskiej przez DPD Polska Sp. z o.o. prosimy składać w Dziale Reklamacji DPD Polska poprzez wypełnienie formularza kontaktowego dostępnego na stronie DPD.
Możliwy również kontakt telefoniczny pod numerem: (022) 577 55 00
1. Podmiotami uprawnionymi do zgłoszenia reklamacji są:
a) Nadawca
b) Odbiorca w przypadku, gdy Nadawca zrzeknie się na jego rzecz swego prawa do dochodzenia roszczeń, z zastrzeżeniem lit c)
c) Odbiorca, któremu przysługuje prawo rozporządzania przesyłką i będący jednocześnie konsumentem.
2. Wszelkie reklamacje dotyczące stwierdzonego ubytku lub uszkodzenia, jak również związane z opóźnieniem w doręczeniu przesyłki, winny być zgłoszone pisemnie w terminie 7 (siedmiu) dni od dnia odbioru przesyłki, a w przypadku niewykonania usługi licząc od dnia przewidywanego terminu wykonania usługi. Reklamujący zobowiązany jest dostarczyć wszelkie dokumenty niezbędne do rozpatrzenia jego reklamacji w terminie 14 dni od dnia doręczenia wezwania przez DPD.
3. Reklamacje zgłoszone po terminie, o którym mowa w pkt. 2, reklamacje nieścisłe lub niekompletne, reklamacje uzupełnione po terminie lub reklamacje wniesione przez osobę nieuprawnioną traktuje się jak nie wniesione.
4. Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać:
a) Nazwę albo imię i nazwisko oraz adres składającego reklamację
b) Tytuł reklamacji
c) Udokumentowane uprawnienie do dochodzenia roszczenia w zgłoszonej wysokości:
- w postaci faktury zakupu przedmiotu szkody (dotyczy również przypadku przesyłek szczególnie wartościowych) lub
- kalkulację kosztów jego wytworzenia sporządzoną przez głównego księgowego lub osoby uprawnione do reprezentacji – w przypadku producentów lub
- fakturę za naprawę lub szczegółowy kosztorys naprawy, w przypadku gdy naprawa została wykonana
d) Potwierdzenie nadania przesyłki (protokół odbioru)
e) Udokumentowaną kwotę roszczenia
f) Wykaz załączonych dokumentów
h) Kopie protokołu szkodowego sporządzonego na wniosek i w obecności Zleceniodawcy lub Odbiorcy przez przedstawiciela DPD, w przypadku reklamacji z tytułu ubytku lub uszkodzenia przesyłki
i) Podpis osoby składającej reklamację
j) Dokument wykazujący umocowanie w przypadku złożenia reklamacji przez pełnomocnika osoby składającej reklamację.
5. Po rozpatrzeniu reklamacji DPD lub Ubezpieczyciel w imieniu DPD w terminie 30 dni od otrzymania pełnej dokumentacji reklamacji, powiadamia Reklamującego pisemnie o uznaniu, częściowym uznaniu lub oddaleniu reklamacji.

Data sporządzenia: 02-02-2016

Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.